23. júna 2015

Prázdniny a súťaž

Ahojte!!

Väčšina z Vás si už pravdepodobne užíva prázdniny, alebo aspoň rýchlo blížiaci sa koniec roka (nehovorte mi, že na stredných školách sa ešte učíte!!). Ja som svoj prvý ročník na medicíne úspešne ukončila iba včera. A momentálne sa cítim ako požutá a vypľutá. Podľa študijného oddelenia som si odchodila 350 z 2190 dňov môjho štúdia. Celkom pekné, čo poviete?

Našťastie ma teraz čakajú tri mesiace oddychu a naberania nových síl do 2.ročníka, v ktorom ma hneď v jesennom semestri zničí anatómia a histológia.

Vlastne som Vám len chcela zdeliť, že som späť - teda dúfam, že sa mi bude chcieť niečo písať, lebo počas školy som rada, keď prečítam skriptá, nie ešte niečo ďalšie, o písaní ani nehovorím. A keďže som pred pár dňami oslavovala narodeniny a aj blog mal TRI roky, (neverím, že som tu už tak dlho!!) tak vyhlasujem aj takú menšiu súťaž o knihu Poučka o podstate predvídateľnosti Katherín. (recenzia čoskoro)

Ak chcete vyhrať, vyplňťe rafflecopter. Tentokrát úplne jednoduché - stačí meno a e-mail (súťažiť môžu aj Česi, ale na výhru si budú musieť počkať až do ďalšieho semestra, nebudem ju posielať zo Slovenska a platiť poštovné navyše ;)). Za prípadne zdieľanie súťaže alebo lajku máte vstup naviac. Toť vsjo a môžete veselo súťažiť do 1.8.2015 FB stránku nájdete v hornom menu, alebo na tomto linku.


a Rafflecopter giveaway

3 komentáre:

  1. Zapojila som sa do súťaže a som zvedavá ako to dopadne, hádam sa na mňa usmeje srdce :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja by som sa chcela opýtať či je to paperback alebo hardback vydanie? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem, že komentuješ. Ak by to bolo možné, prosím nekomentuj ako Anonym, lebo potom sa medzi komentármi strácam. :)